Sunday, January 01, 2012

OMO ! 2012 PMR Year !


Happy New Year ! ! Tak sangka pejam celik pejam celik dah 2012 . haha Bagi aku lah kan , tahun 2011 ni banyak sangat kenangan pahit dan manis . Kalau nak cerita tu tak payahlah sebab aku nie tak reti nak cerita ~ xD and , banyak azam aku bagi tahun 2011 ni belum lagi tercapai walaupun tahun dah habis . :(


Azam aku tahun nie :
  • tak nak main - main waktu belajar
  • dapat result gempak dalam exam bulanan *bukan exam bulanan je , kalau boleh semua exam yang cikgu adakan ! xD*
  • Dapat 8A dalam PMR ! mak aku cakap kalau aku dapat 8A dalam PMR , mak aku bagi aku IPhone tp aku nak Ipad ! huahahha
  • Kurangkan online , update blog , kpop dan televisyen . hehe
  • Banyakkan study ! xD
Apa - apa pun aku nak ucapkan Happy New Year ! Semoga sukses selalu ! hahaha

No comments: